NVIDIA представила RTX 5090, 5080 і 5070 з можливостями DLSS 4.0 і штучного інтелекту

imagem 2025 01 07 003542618

Nvidia офіційно представила свої довгоочікувані графічні процесори RTX 50-ї серії, поклавши край місяцям чуток і витоків. Анонс відбувся під час ключової промови генерального директора Дженсена Хуана (Jensen Huang) на виставці CES, де він продемонстрував цю потужну лінійку. Сьогодні ми представляємо RTX 5090, RTX 5080, RTX 5070 Ti та RTX 5070.

Запуск серії NVIDIA RTX 50 – інформація про ціни:

  • RTX 5090 за ціною $1 999
  • RTX 5080 за ціною $999
  • RTX 5070 Ti за ціною $749
  • RTX 5070 за ціною $549

DLSS 4.0, RTX 5090 Founder’s Edition та технічні характеристики

Починаючи з січня, ці графічні процесори будуть доступні для покупки в новому витонченому дизайні Founders Edition. Кожна карта оснащена двома подвійними прохідними вентиляторами, інноваційною 3D-паровою камерою та блискавичною пам’яттю GDDR7, що забезпечує максимальну продуктивність як для геймерів, так і для творців.

NVIDIA RTX 5090
Серія RTX50 / NVIDIA

RTX 5090 Founders Edition переосмислює стандарти як двослотовий графічний процесор, що робить його ідеально придатним для компактної збірки – несподівана особливість для карти такого високого класу. Вона має вражаючі 32 ГБ пам’яті GDDR7, пропонує видатну пропускну здатність 1 792 ГБ/с і містить 21 760 ядер CUDA.

Nvidia стверджує, що RTX 5090 вдвічі швидша за RTX 4090 завдяки складній архітектурі Blackwell та дебютній версії DLSS 4. Щоб продемонструвати її можливості, Nvidia продемонструвала Cyberpunk 2077 на RTX 5090 з DLSS 4, досягнувши приголомшливої частоти кадрів в секунду 238 кадрів в секунду при використанні повної трасування променів. Для порівняння, RTX 4090 з DLSS 3.5 досягла лише 106 кадрів в секунду за тих же умов, що позиціює RTX 5090 як революційний варіант для надвисокопродуктивних ігор.

RTX 5080 розроблена, щоб забезпечити вдвічі більшу продуктивність, ніж її попередник, RTX 4080. Вона має 16 ГБ пам’яті GDDR7, пропускну здатність 960 ГБ/с і 10 752 ядра CUDA, що значно підіймає планку для ігор і творчих завдань наступного покоління. Nvidia підкреслює значний приріст продуктивності, пов’язаний з цими покращеннями.

Під час виступу на CES генеральний директор Nvidia Дженсен Хуанг (Jensen Huang) продемонстрував потужність графічних процесорів RTX Blackwell за допомогою захопливої демонстрації рендерингу в реальному часі. У презентації були висвітлені такі революційні інновації, як нейронні матеріали RTX, нейронні обличчя RTX, функції перетворення тексту в анімацію та трансформаційний DLSS 4.

“Нове покоління DLSS може генерувати поза кадром – воно може передбачати майбутнє”, – заявив Хуанг. “Ми використали GeForce, щоб увімкнути ШІ, який зараз революціонізує досвід роботи з GeForce”.

Що нового в DLSS 4

  • Генерація декількох кадрів: Ця функція може генерувати до трьох додаткових кадрів для кожного традиційного кадру, збільшуючи частоту кадрів до 8 разів у порівнянні зі звичайним рендерингом.
  • Нейронні шейдери RTX: Оптимізують стиснення текстур в іграх, підвищуючи продуктивність і ефективність використання пам’яті.
  • Нейронні обличчя RTX: Використовуючи генеративний ШІ, вони забезпечують високореалістичні деталі та вираз обличчя.
  • Трансформатори для якості зображення: DLSS 4 використовує трансформатори в реальному часі для підвищення чіткості зображення, зменшення ореолів і додавання складних деталей до руху.

Завдяки цим інноваціям серія RTX 50 являє собою не просто оновлення, а значний стрибок вперед, пропонуючи суттєві покращення порівняно з серією RTX 40, яка була випущена два роки тому.

Джерело

What’s your Reaction?
Cool
1
Cool
Happy
2
Happy
Shaking
0
Shaking
Interesting
0
Interesting
Sad
0
Sad
Angry
0
Angry
Читайте Gizchina в Google News

Сподобалась стаття? Подякуй редакції!

Поділитися з друзями
Оцініть автора
( Поки що оцінок немає )
GizChina.net