Apple Vision Pro незабаром може бути сумісним з контролерами Sony PSVR2, як повідомляє Марк Гурман в інформаційному бюлетені Power On для Bloomberg. Apple і Sony нібито були готові розкрити цю співпрацю кілька тижнів тому, але відклали свій анонс. Якщо ці припущення вірні, Apple збирається почати роздрібний продаж VR-контролерів Sony, які наразі не доступні для індивідуальної купівлі.
Співпраця в русі
Sony вже кілька місяців працює над розробкою сумісності своїх контролерів PSVR2 з Vision Pro. Крім того, Apple заохотила розробників дослідити, як ці контролери можуть покращити функціональність додатків. Ця співпраця може викликати ажіотаж серед користувачів Vision Pro, які прагнуть покращити ігровий досвід.
Наразі Vision Pro має обмежену кількість нативних ігрових опцій. Однією з найвідоміших ігор є Thrasher, де гравці використовують жести рук для навігації червоподібної істоти у яскравому психоделічному ландшафті. З усім тим, вибір ігор досить мізерний. Представлення контролерів Sony могло б значно розширити ігрову привабливість Vision Pro.
За межами ігор
Apple планує, що контролери PSVR2 слугуватимуть не лише для покращення ігор. Ці контролери можуть забезпечити точну взаємодію в рамках visionOS, потенційно ставши важливими інструментами для такого програмного забезпечення, як Final Cut Pro та Adobe Photoshop, таким чином підвищуючи продуктивність творчих користувачів.
Наразі користувачі Vision Pro залежать від стандартних Bluetooth-контролерів, які пропонують базові навігаційні функції, такі як натискання кнопок і прокручування аналоговим стиком. Додавання контролерів Sony може покращити користувацький досвід, зробивши його більш ефективним як для роботи, так і для розваг.
Зростання інтересу
Майбутнє Vision Pro як ігрового пристрою залишається невизначеним. У минулому Apple стикалася з проблемами у залученні великих розробників ігор, але віртуальна реальність може надати нові можливості. Відмінні риси Vision Pro можуть допомогти їй зайняти свою нішу на ігровому ринку.
У спільноті зростає зацікавленість у розширенні можливостей введення даних у Vision Pro. Нещодавній проєкт на Kickstarter під назвою Surreal Touch, який був натхненний контролерами Meta Quest 3, успішно досягнув своєї мети фінансування. Це свідчить про чіткий попит на вдосконалені контролери на платформі Vision Pro.
Перешкоди попереду
Попри ентузіазм, Vision Pro має подолати кілька викликів. Її висока вартість та обмежена бібліотека ігор можуть стати на заваді широкому впровадженню. Навіть з появою контролерів PSVR2, Apple має заохотити розробників і запропонувати їм цікавий VR-досвід, щоб досягти успіху.
Якщо Apple і Sony продовжать реалізацію цього плану, підтримка контролерів PSVR2 може відкрити нові можливості для Vision Pro. Це може покращити як ігрові можливості, так і інструменти для підвищення продуктивності. Однак успіх Vision Pro значною мірою залежатиме від здатності Apple розвивати потужну екосистему додатків та ігор. Чи буде це трансформаційним кроком або незначним покращенням, ще належить визначити.