Чи достатньо 8GB GPU для найновіших AAA-ігор?

Світ комп’ютерних ігор – це чудовий ландшафт технологій, що постійно розвиваються. Але з цим розвитком пов’язана постійна боротьба за те, щоб ваше обладнання не відставало від найновіших і найкращих ігор. Одним з найважливіших компонентів у цьому рівнянні є графічний процесор. Ці робочі конячки відповідають за рендеринг приголомшливої графіки. А їхня відеопам’ять (VRAM) відіграє життєво важливу роль у плавності відтворення зображення.

Отже, виникає питання: чи може 8GB GPU впоратися з вимогливими AAA-іграми, які розширюють графічні межі? Відповідь, як і на більшість питань в техніці, не може бути простою: “так” чи “ні “. Це залежить від ваших ігрових звичок і рівня візуальної точності, якого ви прагнете. Занурмось глибше і дослідимо фактори, що впливають на це.

8GB VRAM більш ніж достатньо для кіберспорту, інді та старих ігор

Для тих, хто любить яскравий світ інді-ігор, стрімкий кіберспорт або переглядає улюблені AAA-ігри, що вийшли кілька років тому (думайте про 2020 рік і раніше), GPU на 8 ГБ стане вашим вірним супутником. Ви зможете викрутити візуальні налаштування на максимум, не турбуючись про обмеження VRAM.

How to Improve GPU Performance

Це справедливо навіть для високих роздільних здатностей, таких як надширока 1440p. Ігри цих категорій просто не вимагають такого ж рівня пам’яті, як їхні сучасні аналоги. Візьміть хоча б Cyberpunk 2077, сумнозвісного пожирача ресурсів. Навіть з максимальною деталізацією і ввімкненим DLSS для плавної роботи з роздільною здатністю 1440p 8 ГБ графічного процесора впорається з цим завданням.

Додавання ефектів трасування променів, таких як віддзеркалення? Без проблем! Можливо, вам доведеться відрегулювати налаштування DLSS, щоб підтримувати стабільну частоту кадрів, але гра залишиться грабельною. Це демонструє, що для таких жанрів 8GB VRAM не є вузьким місцем для плавного ігрового процесу.

Нові AAA ігри? 8GB GPU може вас стримувати

Інтрига посилюється, коли ми занурюємося у сферу нових AAA-ігор (подумайте про ігри, випущені у 2021 році та пізніше). Тут 8 ГБ VRAM можуть почати обмежувати ваш досвід у деяких сценаріях. Розгляньмо це докладніше.

Такі ігри, як Forza Horizon 5, випущена наприкінці 2021 року, спочатку можуть працювати плавно з текстурами, викрученими на “максимум” Однак через деякий час гри (скажімо, 30 хвилин з надширокою роздільною здатністю 1440p) ви можете зіткнутися з уповільненням, пошкодженням текстур або навіть збоями. Зниження якості текстур до “ультра” розв’язує ці проблеми, але підкреслює обмеження 8 ГБ для нових ігор.

Windows shortcut for GPU driver

Ще один приклад – повернення. З текстурами, встановленими на “ультра”, гра може працювати бездоганно протягом декількох хвилин, перш ніж вийти з ладу. Це відбувається тому, що гра заповнює буфер пам’яті вашого графічного процесора. Щоб забезпечити плавний ігровий процес, текстури потрібно зменшити до “високих”

The Last of Us Part I відома своїми високими вимогами до VRAM. Забудьте про запуск на “ультра” деталізації, незалежно від роздільної здатності, якщо у вас 8 ГБ графічного процесора. На щастя, на “високих” налаштуваннях можна грати з роздільною здатністю 1440p, якщо ви встановите якість текстур на “середню”

Це лише кілька прикладів. Багато інших AAA ігор, випущених нещодавно, таких як Hogwarts Legacy і Resident Evil 4 Remake, вимагають більше ніж 8GB VRAM для оптимальних налаштувань текстур.

Аналіз відео з розпакованого обладнання дає краще уявлення

Ресурс Hardware Unboxed провів порівняння між RTX 3070 (8 ГБ VRAM) і RX 6800 (16 ГБ VRAM). Хоча обидва графічні процесори показали схожу продуктивність, ігри часто відмовлялися завантажувати текстури високої роздільної здатності на RTX 3070 через його менший буфер пам’яті.

Аналогічно, деякі релізи 2024 року, такі як Horizon Forbidden West, демонструють подібний голод на VRAM. Текстури, встановлені на “високий” рівень при надширокій роздільній здатності 1440p, призводять до падіння продуктивності RTX 3070 приблизно через 30 хвилин. Це призводить до заїкання і менш приємних вражень. Хороші новини? Зазвичай ви можете збільшити більшість інших візуальних налаштувань і все одно досягти відтворюваної частоти кадрів за допомогою технологій масштабування DLSS або FSR.

Однак, трасування променів у більшості випадків не працює з 8GB графічним процесором. Хоча деякі нові графічні процесори, такі як серія RTX 4060, можуть забезпечувати відтворювану частоту кадрів з трасуванням променів і генерацією кадрів DLSS при 1080p, поєднання високих текстур і трасування променів зазвичай призводить до значного падіння продуктивності. Коротко кажучи, для новітніх AAA ігор з усіма графічними наворотами 8GB VRAM у 2024 році може бути недостатньо.

Тож, чи варто купувати графічний процесор на 8GB?

Вердикт залежить від ваших ігрових звичок і бюджету. Якщо ви віддаєте перевагу найновішим AAA-іграм з максимальною візуалізацією, включаючи високі текстури та трасування променів, то у 2024 році 8GB графічного процесора може бути недостатньо. Майбутні ігри, ймовірно, стануть ще більш вимогливими, і ви можете застрягти на нижчих налаштуваннях текстур, щоб підтримувати плавну продуктивність.

8GB GPU

Але для тих, хто має невеликий бюджет і грає переважно в багатокористувацькі ігри або насолоджується старими іграми AAA, графічний процесор з 8GB все ще може бути гідним вибором, особливо в роздільній здатності 1080p або 1440p. Однак будьте готові піти на певні компроміси щодо якості текстур для найновіших AAA-релізів.

А якщо у вас вже є 8GB GPU, то ви, найімовірніше, зможете протриматися ще якийсь час, якщо тільки його потужності вистачить для запуску нових ігор. Просто скоригуйте свої очікування щодо якості текстур і відмовтеся від мрії про трасування променів в останніх іграх.

Джерело

What’s your Reaction?
Cool
1
Cool
Happy
1
Happy
Shaking
0
Shaking
Interesting
0
Interesting
Sad
0
Sad
Angry
0
Angry
Читайте Gizchina в Google News

Сподобалась стаття? Подякуй редакції!

Поділитися з друзями
Оцініть автора
( Поки що оцінок немає )
GizChina.net