Сміливий крок Valve: Заборона арт-об’єктів AI в іграх Steam

Valve, компанія, що стоїть за популярною ігровою платформою Steam, підтвердила, що ігри, в яких використовуються роботи зі штучним інтелектом, створені з джерел, що не належать розробникам, будуть заборонені в Steam. Таке рішення було прийнято з метою запобігання порушенням авторських прав та захисту інтелектуальної власності художників і творців. Штучний інтелект створюється за допомогою алгоритмів машинного навчання, які аналізують і відтворюють наявні зображення. Ця технологія використовується для створення всього – від картин до музики. Нещодавно вона також проникла в ігрову індустрію. Розробники ігор використовують ілюстрації, створені штучним інтелектом, для створення ігрових ресурсів, таких як персонажі, фони та текстури. Ця технологія дозволяє розробникам створювати високоякісні ресурси швидко та ефективно. З усім тим, існують також проблеми, пов’язані з порушенням авторських прав.

Steam Summer Sale

Рішення Valve

Рішення Valve має на меті запобігти проблемам з авторськими правами, які можуть забрати багато часу та коштів. Поточний процес рецензування в компанії враховує чинне законодавство про авторське право. Розробникам не дозволяється порушувати чинні авторські права. Хоча розробники можуть використовувати технології штучного інтелекту у своїй роботі, вони повинні переконатися, що у них є всі права на використання творів мистецтва.

Рішення Valve було неоднозначно сприйнято ігровою спільнотою. Деякі розробники розкритикували це рішення, стверджуючи, що воно придушить інновації та творчість. Однак інші похвалили рішення, заявивши, що воно захистить інтелектуальну власність художників і творців.

Вплив на ігрову індустрію

Рішення Valve матиме величезний вплив на ігрову індустрію. Розробники ігор повинні будуть переконатися, що вони мають необхідні права на використання створених ними об’єктів. Це означає, що їм потрібно буде або створювати власні об’єкти, або отримувати необхідні ліцензії на використання вже наявних об’єктів.

Це рішення також може призвести до зменшення використання творів мистецтва, створених штучним інтелектом, в іграх. Розробники таких ігор можуть вирішити взагалі відмовитися від використання цієї технології. Це допоможе уникнути юридичних проблем, пов’язаних з нею. Це також може призвести до зниження ефективності ігор, оскільки розробникам доведеться створювати ресурси вручну.

Правові питання навколо створених штучним інтелектом творів мистецтва

Створення об’єктів мистецтва зі штучним інтелектом спричинило низку юридичних проблем, зокрема

1. Порушення авторських прав:

Однією з головних проблем, пов’язаних із творами мистецтва, створеними штучним інтелектом, є те, що вони не захищені авторським правом. Зображення, створені ШІ, можуть за лічені секунди повторити стиль художника. Це обурило деяких художників та ілюстраторів, які стверджують, що ці ШІ-моделі порушують закон про авторське право. Вони також стверджують, що це дозволяє людям красти їхні роботи за лічені секунди.

AI Artwork
Твори мистецтва зі штучним інтелектом

2. Патентна винахідливість:

Штучний інтелект порушив питання патентного винахідництва. У нещодавній справі, розглянутій Федеральним окружним судом, суд постановив, що “термін “винахідник” згідно з патентним законодавством США відноситься тільки до фізичних осіб”

3. Право власності:

Існує невизначеність щодо права власності на твори, створені ШІ. Однак Hbr стверджує, що існують також питання щодо неліцензійного контенту в навчальних даних. Існують також питання про те, чи повинні користувачі мати можливість підказувати цим інструментам прямі посилання на роботи інших авторів, захищені авторським правом і торговими марками, поіменно, без їхнього дозволу.

4. Добросовісне використання:

Твори мистецтва, створені штучним інтелектом, викликають питання щодо добросовісного використання. Моделі, навчені на творах, захищених авторським правом, можуть вважатися добросовісним використанням, якщо вони певним чином трансформують оригінальний твір.

Твори мистецтва, створені штучним інтелектом, мають кілька правових питань, які необхідно вирішити. Порушення авторських прав, патентне винахідництво, право власності, а також добросовісне використання є одними з основних проблем, пов’язаних з творами мистецтва, створеними штучним інтелектом. Оскільки твори мистецтва, створені штучним інтелектом, стають все більш поширеними, важливо забезпечити розв’язання правових питань, пов’язаних з ними. Це необхідно для захисту прав художників і творців.

Поточні судові справи щодо творів мистецтва, створених ШІ

Хоча ми вже зазначали, що навколо творів мистецтва, створених штучним інтелектом, є кілька нещодавніх судових справ, які дають нам уявлення про те, наскільки серйозними є проблеми з авторським правом. Ось кілька прикладів

1. Колективний позов проти Stability AI, Midjourney і DeviantArt:

У січні 2023 року кілька цифрових художників подали колективний позов проти компаній Stability AI, Mid Journey, а також Deviant Art. У позові стверджується, що неофіційне копіювання їхніх робіт для навчання систем штучного інтелекту та створення зображень у їхньому стилі є масовим порушенням авторських прав.

Однак вищезгадані бренди вважають інакше. Вони звернулися до федерального суду Сан-Франциско з проханням відхилити колективний позов художників. Вони стверджують, що створені штучним інтелектом зображення не схожі на роботи художників. Як повідомляє Reuters, ці бренди також стверджують, що в позові не було зазначено конкретних зображень, які нібито були використані не за призначенням.

2. Позов проти генераторів художніх зображень зі штучним інтелектом:

У січні 2023 року кілька цифрових художників також подали ще один колективний позов, спрямований проти Stability AI, Mid Journey, а також Deviant Art. Колективний позов має на меті захистити художників-людей, стверджуючи, що роботи ШІ можна вважати “похідними”. Крім того, цей позов ґрунтується на тому, що ім’я художника згадується в текстовій підказці.У ньому також стверджується, що не має значення, чи є створена робота результатом витягування контенту з мільярдів зображень.

3. Справа Талера:

У лютому 2023 року Управління з авторських прав США звернулося до федерального суду з проханням відхилити позов, поданий доктором Стівеном Талером. Позов стосувався відхилення заявки на авторське право на ілюстрацію, створену програмою зі штучним інтелектом. Цей випадок також висвітлює дискусії, що виникають у зв’язку зі зростанням популярності генеративного програмного забезпечення зі штучним інтелектом.

Steam

Висновок

Рішення Valve заборонити ігри, в яких використовуються ілюстрації зі штучним інтелектом, створені з джерел, що не належать розробникам – це спроба запобігти проблемам з авторськими правами. Компанія також намагається захистити інтелектуальну власність художників і творців. Хоча рішення було неоднозначно сприйнято ігровою спільнотою, воно є кроком у правильному напрямку до захисту прав авторів. Рішення матиме величезний вплив на ігрову індустрію. Це пов’язано з тим, що розробники повинні будуть забезпечити собі права, необхідні для використання створених ними творів мистецтва.

What’s your Reaction?
Cool
1
Cool
Happy
0
Happy
Shaking
0
Shaking
Interesting
0
Interesting
Sad
0
Sad
Angry
0
Angry
Читайте Gizchina в Google News

Сподобалась стаття? Подякуй редакції!

Джерело
Поділитися з друзями

Постійна авторка сайту gizchina.com.ua

Оцініть автора
( Поки що оцінок немає )
GizChina.net

Смелый шаг Valve: Запрет арт-объектов AI в играх Steam

Valve, компания, стоящая за популярной игровой платформой Steam, подтвердила, что игры, в которых используются роботы с искусственным интеллектом, созданные из источников, не принадлежащих разработчикам, будут запрещены в Steam. Такое решение было принято с целью предотвращения нарушений авторских прав и защиты интеллектуальной собственности художников и создателей. Искусственный интеллект создается с помощью алгоритмов машинного обучения, которые анализируют и воспроизводят имеющиеся изображения. Эта технология используется для создания всего – от картин до музыки. Недавно она также проникла в игровую индустрию. Разработчики игр используют иллюстрации, созданные искусственным интеллектом, для создания игровых ресурсов, таких как персонажи, фоны и текстуры. Эта технология позволяет разработчикам создавать высококачественные ресурсы быстро и эффективно. Тем не менее, существуют также проблемы, связанные с нарушением авторских прав.

Steam Summer Sale

Решение Valve

Решение Valve имеет целью предотвратить проблемы с авторскими правами, которые могут отнять много времени и средств. Текущий процесс рецензирования в компании учитывает действующее законодательство об авторском праве. Разработчикам не разрешается нарушать действующие авторские права. Хотя разработчики могут использовать технологии искусственного интеллекта в своей работе, они должны убедиться, что у них есть все права на использование произведений искусства.

Решение Valve было неоднозначно воспринято игровым сообществом. Некоторые разработчики раскритиковали это решение, утверждая, что оно подавит инновации и творчество. Однако другие похвалили решение, заявив, что оно защитит интеллектуальную собственность художников и создателей.

Влияние на игровую индустрию

Решение Valve окажет огромное влияние на игровую индустрию. Разработчики игр должны будут убедиться, что они имеют необходимые права на использование созданных ими объектов. Это означает, что им нужно будет либо создавать собственные объекты, либо получать необходимые лицензии на использование уже имеющихся объектов.

Это решение также может привести к уменьшению использования произведений искусства, созданных искусственным интеллектом, в играх. Разработчики таких игр могут решить вообще отказаться от использования этой технологии. Это поможет избежать юридических проблем, связанных с ней. Это также может привести к снижению эффективности игр, поскольку разработчикам придется создавать ресурсы вручную.

Правовые вопросы вокруг созданных искусственным интеллектом произведений искусства

Создание объектов искусства с искусственным интеллектом повлекло ряд юридических проблем, в частности

1. Нарушение авторских прав:

Одной из главных проблем, связанных с произведениями искусства, созданными искусственным интеллектом, является то, что они не защищены авторским правом. Изображения, созданные ИИ, могут за считанные секунды повторить стиль художника. Это возмутило некоторых художников и иллюстраторов, которые утверждают, что эти ИИ-модели нарушают закон об авторском праве. Они также утверждают, что это позволяет людям воровать их работы за считанные секунды.

AI Artwork
Произведения искусства с искусственным интеллектом

2. Патентная изобретательность:

Искусственный интеллект поднял вопрос патентного изобретательства. В недавнем деле, рассмотренном Федеральным окружным судом, суд постановил, что “термин “изобретатель” согласно патентному законодательству США относится только к физическим лицам”

3. Право собственности:

Существует неопределенность в отношении права собственности на произведения, созданные ИИ. Однако Hbr утверждает, что существуют также вопросы в отношении нелицензионного контента в учебных данных. Существуют также вопросы о том, должны ли пользователи иметь возможность подсказывать этим инструментам прямые ссылки на работы других авторов, защищенные авторским правом и торговыми марками, поименно, без их разрешения.

4. Добросовестное использование:

Произведения искусства, созданные искусственным интеллектом, вызывают вопросы относительно добросовестного использования. Модели, обученные на произведениях, защищенных авторским правом, могут считаться добросовестным использованием, если они определенным образом трансформируют оригинальное произведение.

Произведения искусства, созданные искусственным интеллектом, имеют несколько правовых вопросов, которые необходимо решить. Нарушение авторских прав, патентное изобретательство, право собственности, а также добросовестное использование являются одними из основных проблем, связанных с произведениями искусства, созданными искусственным интеллектом. Поскольку произведения искусства, созданные искусственным интеллектом, становятся все более распространенными, важно обеспечить решение правовых вопросов, связанных с ними. Это необходимо для защиты прав художников и создателей.

Текущие судебные дела в отношении произведений искусства, созданных ИИ

Хотя мы уже отмечали, что вокруг произведений искусства, созданных искусственным интеллектом, есть несколько недавних судебных дел, которые дают нам представление о том, насколько серьезными являются проблемы с авторским правом. Вот несколько примеров

1. Коллективный иск против Stability AI, Midjourney и DeviantArt:

В январе 2023 года несколько цифровых художников подали коллективный иск против компаний Stability AI, Mid Journey, а также Deviant Art. В иске утверждается, что неофициальное копирование их работ для обучения систем искусственного интеллекта и создание изображений в их стиле является массовым нарушением авторских прав.

Однако вышеупомянутые бренды считают иначе. Они обратились в федеральный суд Сан-Франциско с просьбой отклонить коллективный иск художников. Они утверждают, что созданные искусственным интеллектом изображения не похожи на работы художников. Как сообщает Reuters, эти бренды также утверждают, что в иске не было указано конкретных изображений, которые якобы были использованы не по назначению.

2. Иск против генераторов художественных изображений с искусственным интеллектом:

В январе 2023 года несколько цифровых художников также подали еще один коллективный иск, направленный против Stability AI, Mid Journey, а также Deviant Art. Коллективный иск имеет целью защитить художников-людей, утверждая, что работы ИИ можно считать “производными”. Кроме того, этот иск основывается на том, что имя художника упоминается в текстовой подсказке.В нем также утверждается, что не имеет значения, является ли созданная работа результатом извлечения контента из миллиардов изображений.

3. Дело Талера:

В феврале 2023 года Управление по авторским правам США обратилось в федеральный суд с просьбой отклонить иск, поданный доктором Стивеном Талером. Иск касался отклонения заявки на авторское право на иллюстрацию, созданную программой с искусственным интеллектом. Этот случай также освещает дискуссии, возникающие в связи с ростом популярности генеративного программного обеспечения с искусственным интеллектом.

Steam

Вывод

Решение Valve запретить игры, в которых используются иллюстрации с искусственным интеллектом, созданные из источников, не принадлежащих разработчикам – это попытка предотвратить проблемы с авторскими правами. Компания также пытается защитить интеллектуальную собственность художников и создателей. Хотя решение было неоднозначно воспринято игровым сообществом, оно является шагом в правильном направлении к защите прав авторов. Решение будет иметь огромное влияние на игровую индустрию. Это связано с тем, что разработчики должны будут обеспечить себе права, необходимые для использования созданных ими произведений искусства.

What’s your Reaction?
Cool
2
Cool
Happy
1
Happy
Shaking
0
Shaking
Interesting
0
Interesting
Sad
0
Sad
Angry
0
Angry
Читайте Gizchina в Google News

Сподобалась стаття? Подякуй редакції!

Джерело
Поділитися з друзями

Постійна авторка сайту gizchina.com.ua

Оцініть автора
( Поки що оцінок немає )
GizChina.net